MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30 5л

1 480 грн

854751

ACEA C3 BMW Long Life-04, MB-229.51, Porsche C30, VW 504 00 - 507 00

Високоефективне на 100% синтетичне моторне масло, спеціально розроблене для автомобілів тих виробників бензинових і дизельних двигунів, що відповідають вимогам EURO IV or EURO V, яким потрібно масло, що володіє високим ступенем в'язкості HTHS (> 3,5 мПа.з), низьким рівнем SAPS з пониженим вмістом сульфатованих золи (≤0,5%), фосфору (≤ 0,05%) і сірки (≤ 0,2%). Масло сумісно з каталітичним конвертером і дизельним фільтром часток (DPF).

Особливо підходить для автомобілів останнього покоління марок BMW, MERCEDES, PORSCHE і VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA). Також підходить для всіх типів бензинових або дизельних двигунів, для яких необхідно відповідність стандарту ACEA C3.

Двигуни, що відповідають нормам контролю викидів EURO IV V оснащені чутливими системами переробки вихлопних газів. Дійсно, сірка і фосфор уповільнюють роботу каталітичного конвертера і призводять до неефективної переробки вихлопних газів. Сульфатированая зола забиває ДФЧ і скорочує цикл регенерації; старить масло, збільшує споживання палива і призводить до втрати потужності двигуна.

Специфікація BMW Long Life-04 накладає суворі обмеження на мастильний матеріал, особливо з-за Valvetronic і сумісності з системами переробки. Специфікація стосується всіх двигунів BMW, випущених після 2004 року, а також всіх двигунів BMW, випущені до 2004 року, так як BMW LL-04 враховує всі попередні специфікації, а саме BMW LL-98 and BMW LL-01.

УВАГА: Продукт, відповідний BMW LL-04 можна використовувати для бензинових двигунів тільки в країнах Європейського Союзу, Швейцарії, Норвегії та Ліхтенштейні. В інших країнах необхідно використовувати масло стандарту BMW LL-01, наприклад MOTUL 8100 X-cess 5W-40. Зверніться до рекомендації BMW.

Рекомендація MB 229.51, крім інших жорстких обмежень, говорить ще й про те, що у мастильного матеріалу повинна бути знижений вміст сульфатированой золи, фосфору і сірки для того, щоб бути сумісним з системами переробки вихлопних газів MERCEDES. Завдяки винятковим властивостям опору зрушенню, у цих олій може бути гнучкий графік заміни, за яким буде стежити бортовий комп'ютер. Специфікація MB 229.51 застосовна до деяких бензинових двигунів MERCEDES і до всіх дизельних двигунів з фільтром частинок або без нього.

Для того, щоб забезпечити найкраще змазування всіх своїх дизельних і V6 бензинових (Porsche Cayenne) двигунів, PORSCHE встановив норму C30. Рекомендоване згідно нормі "PORSCHE C30" моторне масло відповідає всім цим суворим запитам, особливо тих, що стосуються стійкості масляної плівки.

Для своїх стандартів VW 504 00 і VW 507 00 VOLKSWAGEN вимагає, щоб моторне масло було повністю сумісним з їх системою переробки – каталітичним конвертером і фільтром частинок. Це забезпечить найбільший термін служби більшості бензинових і дизельних двигунів VW, AUDI, SEAT і SKODA.

MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30 повністю задовольняє всі ці різні вимоги, які виробники BMW, MERCEDES, PORSCHE і VW розробили для своїх стандартів олії з високим HTHS (> 3.5 мПа.з), зменшеною кількістю сульфатированой золи, фосфору і сірки (низьким рівнем SAPS), які можуть бути використані в сучасних системах переробки вихлопних газів.

В'язкість по SAE5W30
Об'єм каністри, л5
Тип основи маслаСинтетичне

Немає жодного відгуку на даний момент.

Залишити відгук про товар

Залишити відгук про товар

Схожі товари

Подібні товари