MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 2л

429 грн

854121

ACEA A3/B4/C3 API SM/CF BMW Long Life 04, Ford WSS M2C 917A, MB Approval 229.51, Porsche A40,VW 502 00 – 505 00 – 505 01, Renault RN0710 N° RN0710-08-012, Renault RN0700 N° RN0700-08-018, GM-OPEL dexos2TM

Високотехнологічне 100% синтетичне моторне масло спеціально розроблене для бензинових і дизельних двигунів автомобілів останнього покоління, оснащених турбо-наддувом і безпосереднім уприскуванням. Двигунів, які відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V і вимагають використання в них масла стандарту ACEA C3: масла з високою в'язкістю HTHS (понад 3.5 mPa/s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) - «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними конверторами і сажовими фільтрами (DPF). Можливе застосування в бензинових і дизельних двигунах, що потребують моторне масло класу якості за ACEA А3/В4.

Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: Сірка і фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах сажового фільтра, що в свою чергу призводить до підвищеному витраті палива і зниження потужності двигуна.

Стандарт ACEA C3 вимагає від масел високої стійкості масляної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у вихлопі потужних двигунів. MOTUL 8100 X-clean 5W-30 має синтетичну базову основу і знижений вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), що створює дуже стійку масляну плівку в двигуні і забезпечує сумісність з системою очищення вихлопних газів. MOTUL 8100 X-clean 5W-30 має високі змащувальні, протизносними властивостями і стійкістю до високих температур, що зменшує угар масла. Масла ACEA C3 дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни масла, які визначаються бортовою системою діагностики.

Багато автовиробники, такі як KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,... рекомендують масла ACEA C3 для своїх автомобілів, особливо оснащених сажовими фільтрами (DPF).

Стандарт BMW LL-04 накладає серйозні обмеження на масло, особливо в системах Valvetronic і системах очищення вихлопних газів. Цей стандарт відповідає вимогам всіх двигунів BMW, випущених після 2004 року, а також двигунів BMW мають попередні допуски LL-98 і LL-01. УВАГА: Для автомобілів BMW даний продукт може використовуватися в бензинових двигунах тільки в країнах Європейського співтовариства, Швейцарії, Норвегії та князівстві Ліхтенштейн. Поза цих країн потрібне використання мастила з допуском BMW LL-01, такий як MOTUL 8100 X-cess. Перед застосуванням необхідно ознайомитися з рекомендаціями BMW.

Стандарт FORD WSS M2C 917A потрібно для FORD Galaxy 1,9 л TDI до 2006р., а також для FORD Ka 1,2 л. Duratec і 1,3 л. Duratorq TDCi з 2008р.

Специфікація MB 229.51 накладає обмеження на вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS)? Щоб забезпечити сумісність з системами доочистки вихлопних газів Mercedes. Специфікація MB 229.51 поширюється на деякі бензинові двигуни MERCEDES, включаючи, а також всі дизельні двигуни MERCEDES, оснащені або не оснащені сажовими фільтрами (DPF).

Стандарт Porsche A40 вимагає високу стійкість масла до деструкції. Ця специфікація поширюється на всі двигуни PORSCHE, за винятком Cayenne V6 і дизельних версії (для цих двигунів, використовуються масла відповідають стандарту Porsche C30, такі як MOTUL X-clean+ 5W-30).

Групою Renault були розроблені стандарти на моторні масла RN0710 і RN0700, що відрізняються підвищеними вимогами до сумісності з системами нейтралізації відпрацьованих газів. Стандарт Renault RN0700 поширюється на всі бензинові двигунів без наддуву (за винятком Renault Sport) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0700 поширюється також на всі дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажовим фільтром), мають потужність менше 100 л. с. і міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік.

Стандарт Renault RN0710 відноситься до всіх бензинових двигунів з турбонаддувом в тому числі Renault Sport і дизельних двигунів без DPF (сажового фільтра) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0710 не поширюється на дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажовим фільтром), мають потужність менше 100 л. с. і міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік, що вимагають масел відповідних RN0700. Для двигунів 2,2 DCi з DPF, використовуються тільки масла відповідні RN0710, а не RN0720.

Специфікація VW 502 00 і VW 505 00 вимагають чудових миючий-диспергуючих властивостей, високої стійкості масляної плівки і стійкості до збільшення в'язкості присутність сажі, щоб забезпечити сумісність з більшість бензинових і дизельних двигунів, крім насосфорсунки VW, де передбачено використання MOTUL Specific 505 505 01 00 502 00 5W-40 або MOTUL 8100 X-clean 5W-40. УВАГА: Не використовуйте MOTUL 8100 X-clean 5W-30 там, де потрібні продукти з допуском VW 504 00 або VW 507 00. Використовуйте MOTUL Specific 504 00 507 00 або MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30. Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S2 означає задоволення стандартам ACEA C3 в комбінації з класом в'язкості SAE 5W-40 для забезпечення надійної змащування бензинових двигунів FIAT, Alfa-Romeo, LANCIA, вироблених після липня 2007 року.

В'язкість по SAE5W40
Об'єм каністри, л2
Тип основи маслаСинтетичне

Немає жодного відгуку на даний момент.

Залишити відгук про товар

Залишити відгук про товар

Схожі товари

Подібні товари