MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 5W-30 5л

1 606 грн

814051

ACEA С2/C3 API SN/CF MB-Approval 229.51,VW 502 00 - 505 01 FIAT 9.55535-S1, GM-OPEL dexos2TM, PSA B71 2290

Високотехнологічне 100% синтетичне моторне масло. Забезпечує одночасно високі захисні властивості і паливну економічність, що рекомендується багатьма автовиробниками. Спеціально розроблено для бензинових і дизельних двигунів автомобілів останнього покоління в т. ч. оснащених турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням. Призначений для двигунів відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V і вимагають використання в них масла стандарту ACEA C3: масла з високою в'язкістю HTHS (більше 3,5 мПа.з), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) - «Mid SAPS» або енергозберігаючих масел ACEA C2: масла з низькою високотемпературної в'язкістю HTHS (більш 2.9 мПа.з), зниженим вмістом сульфатної золи (≤0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (≤0.3%) - «Mid SAPS». Застосовується для автомобілів, які вимагають енергозберігаючих (Fuel Economy) масел стандарту ACEA C2. Такі мастила відповідають стандарту PSA B71 2290 від PEUGEOT CITROËN AUTOMOBILE (PSA). Сумісно з каталітичними нейтралізаторами і сажовими фільтрами (DPF) системи очищення вихлопних газів. Перед застосуванням необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля.

Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV і Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: Сірка і фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах сажового фільтра, що в свою чергу призводить до підвищеному витраті палива і зниження потужності двигуна. Стандарт ACEA C3 вимагає від масел високої стійкості масляної плівки і низького вмісту шкідливих речовин у вихлопі потужних двигунів. Стандарт ACEA C2 вимагає значного зменшення тертя, що забезпечує енергозбереження і в кінцевому рахунку, зниження споживання палива.

MOTUL 8100 X-clean FE 5W-30 має синтетичну базову основу в сукупності зі спеціальними модифікаторами тертя і зниженим вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), що створює дуже стійку масляну плівку в двигуні, дозволяє знизити тертя і забезпечує сумісність з системами доочистки вихлопних газів. MOTUL 8100 X-clean FE 5W-30 має високі змащувальні, протизносними властивостями і стійкістю до високих температур, що зменшує угар масла. Масла ACEA C2 і ACEA C3 дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни масла, які визначаються бортовою системою діагностики. Багато автовиробників, такі як KIA / HYUNDAI, HONDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUZUKI, SSANGYONG,... рекомендують масла ACEA C3 для своїх автомобілів, особливо оснащених сажовими фільтрами (DPF).

Специфікація MB 229.51 накладає обмеження на вміст сульфатної золи, фосфору і сірки (SAPS), щоб забезпечити сумісність з системами доочистки вихлопних газів Mercedes. Специфікація MB 229.51 поширюється на деякі бензинові двигуни MERCEDES, а також всі дизельні двигуни MERCEDES, оснащені або не оснащені сажовими фільтрами (DPF), за винятком двигунів Blue TEC, оснащених селективно-відновної системою (SCR), які вимагають масла, що відповідає вимогам MB 229.52: MOTUL SPECIFIC 229.52 5W30.

Специфікація VW 502 00 і VW 505 01 вимагають чудових миючий-диспергуючих властивостей, високої стійкості масляної плівки і стійкості до збільшення в'язкості присутність сажі, щоб забезпечити сумісність з більшістю бензинових і дизельних двигунів. Якщо двигун VW оснащений насос-форсунками, перед застосуванням необхідно ознайомитися з керівництвом по експлуатації автомобіля. УВАГА: Не використовуйте MOTUL 8100 X-clean FE 5W-30 там, де потрібні продукти з допуском VW 504 00 або VW 507 00. Використовуйте MOTUL Specific 504 00 507 00 або MOTUL 8100 X-clean+ 5W-30. Стандарт dexos2TM поширюється на ряд дизельних двигунів GM-OPEL (версії з сажовим фільтром DPF в тому числі) і більшість бензинових двигунів після 2010 року.

Крім того, dexos2TM повністю замінює собою попередні специфікації GM: GM-LL-A-025 (бензин) і GM-LL-B-025 (дизель).

В нормах PSA B71 2290 до маслу пред'являються вимоги стійкості до найбільш складних з теплової точки зору умовах, а також сумісності з системами доочистки вихлопних газів. Цей стандарт підходить для всіх бензинових і дизельних автомобілів концерну PSA (включаючи автомобілі оснащені сажовими фільтрами – DPF). Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S1 означає задоволення стандартам ACEA C2 в комбінації з класом в'язкості SAE 5W-30 для забезпечення надійної змащування дизельних двигунів з багатостадійним уприскуванням 1,3 л, 1,6 л і 2,0 л, FIAT, Alfa-Romeo, LANCIA, вироблених після 2007 року.

Деякі азіатські виробники автомобілів накладають на моторне масло вимога відповідати стандартам ACEA C2 для максимальної продуктивності і довговічності двигунів вироблених з 2006р. Наприклад, MOTUL 8100 Eco-clean FE 5W-30 можливо використовувати в таких двигунах: TOYOTA 2.0 л. і 2,2 л. D4D; HONDA 2.2 л. CDTI і i-DTEC; SUBARU 2.0 л. D. MOTUL 8100 Eco-clean FE 5W-30 відповідає вимогам автовиробників для забезпечення максимальної продуктивності і довговічності техніки. Наприклад, стандарт PSA B71 2290, повністю підходить при використання біодизельного палива в суміші до 10% (Біодизель B10) або стандарт dexos2TM поширюється також на використання неетильованого бензину з вмістом 85% етанолу (Біоетанол E85).

В'язкість по SAE5W30
Об'єм каністри, л5
Тип основи маслаСинтетичне

Немає жодного відгуку на даний момент.

Залишити відгук про товар

Залишити відгук про товар

Схожі товари

Подібні товари